Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

25η Μαρτίου.
























Tούτος ο τόπος ιερά κρύβει θεμέλια.



















Παρέλαση!!!
Επτά τα παιδιά του σχολιού μας.
Αυτά είναι το αγαθό και η ελπίδα μας...






















Στο ιερό μας σύμβολο τη γαλανή Σημαία
της λευτεριάς τα χρώματα σμίγουν αρμονικά
και της αγάπης σήμαντρα ηχούνε στον αιθέρα.
Γιορτάζει η Πατρίδα μας, γιορτάζει η Παναγιά.





















Ο λιγοστός κόσμος μας παρακολουθεί με συγκίνηση।

Χρόνια πολλά και του χρόνου φίλοι μου.

15 σχόλια:

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Εγώ είμαι η αφιλότιμη απο ξένο υπολογιστή..η φιληνάδα σου!!! Εμείς επειδή μείναμε μόνοι..πήρα τον ωμό μπακαλιάρο μας, την σκορδαλιά μου, τη σαλάτα και ήρθα στη βαπτιστήρα μου να τον φάω έτοιμο! όμως ..μάντεψε ποιός πάλι μαγειρεύει στη κουζίνα κι εγώ γράφω...Σ' αγαπώ και σε σκέπτομαι πάντα, μη σκας για τα μαλλιά. ΑΧΤΙΔΑ

dromaki είπε...

mpouzoukas2009
χαχαχαχα βρε αφιλότιμη τέτοιον εθισμό πια?και από ξένο υπολογιστή?
Λοιπόν η μέρα είναι τέλεια ,τέλειωσε η γιορτή και πήγα και στην παρέλαση στην Σταυρούπολη.Ηθελαν να με πάνε και στην Ξανθη αλλά ας όψεται ο μπακαλιάρος που έπρεπε να μαγειρευτεί.
Δεν σκάω κορτσάρα μου για τα μαλλιά ξέρω ότι θα μου τα φέρεις.
Φιλάκια.

ΥΓ: Ποια είναι η βαπτιστήρα σου?

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και του χρόνου!
Να είσαι καλά!
Η αχτιδούλα βλέπω το έσκασε!!!!!

dromaki είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη
Να είμαστε καλά Αντιγόνη...
Η αχτιδούλα είναι πραγματική αχτίδα,δεν γίνεται να μην το σκάσει...Την χαίρομαι γιατί πεταρίζει,είναι μελισσούλα.Είναι η κολλητή μου κι ας απέχουμε 230 χιλιόμετρα.Την αγαπώ γιατί είναι αληθινή.Αυτό που δείχνει αυτό είναι.
Σήμερα η μέρα ήταν όμορφη...και του χρόνου με υγεία.

Marina είπε...

Και του χρόνου, να'σαι καλά!!!
Εύχομαι τα σπίτια του χωριού σου να γεμίσουν κόσμο, νεους ανθρώπους που θα αγαπούν τη ζωή στη φύση και παιδικές φωνούλες να πλημμυρίσουν τα δρομάκια!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα, και του χρονου με υγεια.

ElenaG είπε...

Χρονια πολλά
Τι και αν ήταν μονο 7!!!
και τα 7 ήταν υπέροχα!!!
Ελπίζω την επομενη φορα που
θα έρθω Καβαλα να έχει λιγότερα
χιονια και να μπορέσω να σε γνωρίσω!
Αν και τόσα που μου έχει πει η Aχτιδουλα μας(η γυρίστρα):-)
είναι σαν να σε ξέρω...

dromaki είπε...

Marina
καλώς διάβηκες από το δρομάκι μου.
Από το στόμα σου και του Θεού τ'αυτί αλλά δεν το βλέπω...κάθε χρόνο λιγοστεύουμε.Επειδή όμως είμαι αισιόδοξο άτομο ελπίζω στο θαύμα:)
Eυχαριστώ που πέρασες.

dromaki είπε...

Δημιουργία
Κατερίνα μου ευχαριστώ.
Πάνω απόλα υγεία κι όλα τ'άλλα θα πάνε καλά.
Καλό Σαββατοκύριακο.

dromaki είπε...

ElenaG
Αχου η Ελενα από την Κύπρο.Δεν ήξερα ότι ήσουνα εσύ.
Χίλια ευχαριστώ για το δωράκι σου,χίλια ευχαριστώ που μπήκες στην διαδικασία να πας ως το μαγαζί.Ελπίζω την επόμενη φορά που θα έρθεις να μην είναι μέσα στο καταχείμωνο...
Η αχτιδούλα επειδή μ'αγαπάει τα βρίσκει όλα τέλεια σε μένα χαχαχαχα.Είμαστε τελείως διαφορετικές και ίσως αυτό να είναι ένας λόγος που δέσαμε τόσο.
Και τα επτά είναι υπέροχα και τα επτά τ'αγαπώ εξίσου πολύ.
Ευχαριστώ που πέρασες νάχεις μια όμορφη μέρα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φιληνάδα μου..πέρασα να σου κάνω αγκαλίτσα, να σου δώσω φιλάκι και να σου πω ακόμα μια φορά οτι είσαι η..κολλητή μου! Αύριο θα δώσω τα νουμερα στην Μαιρούλα αν θα έρθει.

Dee Dee είπε...

Τι ομορφη μερα μας εκανε!!!
Νομιζω οτι οσο λιγοτερος ο κοσμος, τοσο καλυτερα βιωνεται οποιοσδηποτε εορτασμος!!!
Καθε χρονο και καλυτερα ευχομαι Μαρακι μου!!!!!!

Ειδα και την Λουνα, πρωτη μουρη στη γιορτη :):):)

Πολλα πολλα πολλα φιλια!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

dromaki είπε...

αχτίδα
Καλημέρα Γεωργίτσα μου.
Αγκαλίτσα και φιλάκια.
Θα τα πούμε τηλεφωνικά ναι?

dromaki είπε...

Dee Dee
Πραγματική ανοιξιάτικη μέρα Κατερίνα μου.
Η Λούνα με ακολουθεί παντού,να φανταστείς ότι την κατάθεση στεφάνου μαζί την κάναμε...
Καλή μέρα,καλή εβδομάδα κουκλάρα μου.