Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ






Αρχή κάλαντα κι αρχή του χρόνου κι αρχή του χρόνου.

Πάντα κάλαντα, πάντα του χρόνου πάντα του χρόνου

Αρχή μήλον εν κι αρχή κυδών εν κι αρχή κυδών εν

Κι αρχή βάλσαμον το μυριγμένον το μυριγμένον.

Εμυρίστεν ατό ο κόσμος όλον ο κόσμος όλον.

Για μύριστ ατό και εσύ αφέντα καλέμ αφέντα.

Λύσον την κεσέ σ και δος παράδας και δος παράδας.

Κι αν ανιοιείς μας χαράν σην πόρτας σ χαράν σην πόρτας σ.


Kι όπως λέμε εμείς οι Πόντιοι:
" Χρόνια Πολλά, πάντα και του χρόνου Καλή χρονία και σ όλα τα σπίτα υείαν κι ευλοίαν"

19 σχόλια:

αντωνης είπε...

Ως μισος Ποντιος να ευχηθω και γω υεΐαν κι ευλοΐαν στο σπιτικο σου Δρομακι.
Να χαιρεσαι και να σε χαιρονται οσοι αγαπας.

Καλη Χρονιά!
:)

dromaki είπε...

αντωνης
τι όμορφη έκπληξη παλληκάρι μου.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Καλή Χρονιά να έχουμε,δύσκολες εποχές τουλάχιστον ας έχουμε υγεία και ευλογία.
Δώσε τους χαιρετισμούς μου στην οικογένεια σου.

χρυσάνθη είπε...

Δρομάκι ΚΑΛΗΧΡΟΝΙΑ σε σένα , στην οικογένειά σου και σε όλους τους λατρεμένους πόντιους του Κεχρόκαμπου!Φιλάκια από μία καταποντισμένη !!!!

Ορθόδοξος είπε...

Με την ευκαιρία των εορτών το ιστολόγιο “Αθεΐα, η άρνηση της αλήθειας” εύχεται σε όλο τον κόσμο υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο κάθε ένας μας προσωπικά.

Θερμές ευχές για ένα ευλογημένο καινούργιο χρόνο για εσάς και τις οικογένειες σας !!!

Sidepap21 είπε...

Χίλιες Χρυσές Ευχές
Πρωτοχρονιάτικες αφίνω
για υγεία, χαρά, ειρήνη,
δημιουργία κι αισιοδοξία ...

Δημιουργία είπε...

Απ΄την καρδια μου μια ευχη στο νεο χρονο κανω: ο,τι αγαπας κι ο,τι ποθεις, αυτο και να σου φερει.

Dee Dee είπε...

Καλη χρονια με υγεια δρομακι κου :):):)


(τι θα πει μυριγμενον;;;)


xxxxxxxx

dromaki είπε...

χρυσάνθη
Καλή Χρονιά Χρυσάνθη μου σε σένα και την οικογένεια σου.
Να χαίρεσαι το νιόπαντρο ζευγάρι.
Καταποντισμένη?τι έπαθες Χρυσάνθη μου?

dromaki είπε...

Ορθοδοξος
Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Υείαν κι ευλογίαν σε όλο τον κόσμο.

dromaki είπε...

Sidepap21
Φίλε μου χάρηκα που πέρασες.
Ομορφες οι ευχές σου.Εύχομαι να πραγματοποιηθούν,όλοι τις έχουμε ανάγκη.
Τους χαιρετισμούς μου στην πανέμορφη Σάμο.

dromaki είπε...

Δημιουργία
Κατερίνα μου ευχαριστώ.
Καλή χρονιά όπως εσύ την επιθυμείς.
Τα φιλιά μου.

dromaki είπε...

Dee Dee μου
Καλή χρονιά κοριτσάκι με υγεία και αισιοδοξία.
Μυριγμένον σημαίνει πάντα αυτό που μυρίζει:)
Σε φιλώ

Teteel είπε...

Καλή Χρονιά σου εύχομαι, με υγεία, χαρά, αγάπη, δημιουργία, φως και ελπίδα.

Να είσαι καλά.

evelina είπε...

Αχχχχ το ευχαριστήθηκα...Καλή χρονιά με υγεία αγάπη,ευτυχία,και πολύ ελπίδα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ,
από μένα 2011 ευχές για σένα και την οικογένειά σου !!
Πολλά γιορτινά φιλιά

dromaki είπε...

Teteel
ευχαριστώ που πέρασες,ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Καλή χρονιά σε σ'ενα και την οικογένεια σου.

dromaki είπε...

evelina
Ευχαριστώ,καλή χρονιά με υγεία και όπως λες με ελπίδα:)

dromaki είπε...

αθηνά

Αθηνούλα μου χαθήκαμε...
Για θυμήσου εκείνες τις όμορφες στιγμές μας στα άσπρα κοχύλια, αλλά ξανε τα πράγματα ε?
Ας είναι καλοτάξιδος όντως ο νέος χρόνος το έχουμε ανάγκη.
Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου.

Mariela είπε...

Μαράκι, πολύ καιρό έχουμε να τα πούμε...
σου εύχομαι καλή χρονιά, με αγάπη!!