Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Πρωινό!











Απλώνω τις αισθήσεις μου
πριν αρχίσει το παιχνίδι των χρωμάτων και πριν θυμηθώ τα καθημερινά προβλήματα,τις ήττες,τις νίκες,τις απογοητεύσεις,τις επιτυχίες,τα σχέδια,τις ελπίδες,τις αγωνίες...
Απλώνω τις αισθήσεις μου
και ρουφώ την πρωινή δροσιά,ποτίζομαι με δαύτην ξέροντας ότι η υγρασία είναι ύπουλη σε κατατρώει με τα χάδια της.
Το βλέμμα μου στον Βορρά,αλήθεια ποιος αποφάσισε ότι ο Βορράς είναι πάνω και ο Νότος κάτω?
Ρουφώ γουλιά από το καφεδάκι μου,να μαλακώσει ο λαιμός.
Δεν θέλω να βυθιστώ σε κανένα σύννεφο συλλογής.
Δεν θέλω να λύσω κανέναν επίδεσμο μνήμης.
Δεν θέλω να αθροίσω κανένα πλην κανένα συν.
Δεν θέλω σκέψεις μοναχές.
Δεν θέλω να σαλπάρω σε κανένα ταξίδι.
Κλειδώνω το μυαλό,δένω τα ξάρτια μου.
Η φύση με χτυπά στον ώμο,με τις θορυβώδεις φωνές των πουλιών που ακροβατούν σε κλώνους.
τσιρί τσιρόμπ
και γριβελίξ και γαζονιξ παρασετί
τυλιγιγέ μεταβιβί
λυρακαλί καραβαλίκ

Είναι όμορφη η ζωή!

8 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Ειναι ομορφη η ζωη δρομακι μου οταν την κοιτουν ομορφα ματια που ξερουν που να κοιταξουν!

Καλημερα :)

dromaki είπε...

Dee Dee μου
Είναι όμορφη η ζωή κορίτσι μου όταν δεν μιζεριαζόμαστε.Στα απλά είναι η ουσία.
Καλή όμορφη γεμάτη μέρα να έχεις:)

faraona είπε...

Κοριτσια συμφωνω .Μερικες φορες μου φαινεται πως η ζωη ειναι σαν μια μεγαααλη φετα απο κρυο καπουζι που το τρωω μες τη ζεστη κατακαλοκαιρο.

Νασαστε καλα κι οι δυο σας.
Deedee εχω ενα πολυ καλο προαισθημα για σενα..φιλια

Roadartist είπε...

Τυχερή :) !!!!!!!!!!
Πάντα έτσι να νιώθεις!
Ειναι υπεροχο να εισαι καλα μεσα σου..και να αγαπας το τοπο σου!
Τοσο υπεροχο το να μη θες να φυγεις..αλλα να απολαμβανεις τη στιγμη..
Καλησπερα χαμογελαστη :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ναι κορίτσι μου είναι όμορφη η ζωή γιατί είναι ένα ..παγωτό με διάφορες γεύσεις όπου γλύψεις σου δίνει άλλη αίσθηση και απόλαυση και αυτό ακριβώς είναι η γοητεία της.

dromaki είπε...

Πωπω φαραώνα μου
κρύο καρπούζι,πηγή δροσιάς που κατασβήνει,γλυκαίνει τα αισθητήρια της επιθυμίας.

Roadartist
αν δεν είσαι καλά μέσα σου πως θα μπορέσεις ναγαπήσεις,να χαιδέψεις,να χαρείς?
Απολαμβάνω τις στιγμές και προσπαθώ ν'αποφύγω τους λαβύρινθους της σκέψης...
Μου άρεσε το χαμογελαστή:)

αχτίδα μου
και φράουλα και βύσσινο και βανίλια και σοκολάτα να φιλτράρει η γλώσσα την ποιότητα της γοητείας!

Ανώνυμος είπε...

Ax, ακόμα έχω να μάθω κανόνες από την γραμματική της ψυχής σου.
Αύριο θα ξυπνήσω πρωί πρωί για να εφαρμόσω τον κανόνα σου... Πάει καιρός που έχω να το κάνω.Θυμάμαι: Ιθάκη, ξύπνημα στις 5, ανασκαφή, ανατολή....καλοκαίρι..

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.