Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008











Με κούρασαν οι κραυγαλέες συναλλαγές.
Με κούρασαν οι ψυχολόγοι ν'ασχολούνται με τους ανίατους.
Με κούρασαν οι τσιτωμένοι των παραθύρων.
Με κούρασαν οι επιτήδειοι και οι κακόμηροι.
Με κούρασαν οι συναθρήσεις της Δευτέρας,της Τρίτης...
Με κούρασε η πίστα της ελαφράδας του Σαββάτου...
Με κούρασαν οι χάρτινες ευχές,οι αγαρμποσύνες,οι λύπες.
Με κούρασαν αυτοί που αναφέρονται στο εγωιστικό παρελθόν.
Με κούρασαν τα ιδεολογικά αμπέχωνα.

Ανασυντάσσω τις ψυχικές μου δυνάμεις για να σηκώσω μπόι για τους δικούς μου ανθρώπους,τον δικό μου κόσμο,τις δικές μου ανάσες,τους δικούς μου θυμούς,τις δικές μου πληγές,τους δικούς μου συμβιβασμούς,την δική μου ισοροπία για το δικό μου γκέτο.
Το δικό μου γκέτο όπου ο ήλιος μπαινοβγαίνει στα σύννεφα,χρυσαφίζει την θάλασσα,η μέρα μεγαλώνει,ο καιρός ζεσταίνει,οι μυγδαλιές ανθίζουν,ο ύπνος δεν ταράσσεται...

8 σχόλια:

faraona είπε...

Ετσι ειναι δρομακι ολοι κουραζομαστε καποια στιγμη απ αυτα!Τοτε γυρναμε στις δικες μας αγκαλιες ,για ενα φιλι,μια παρηγορια,εναν καλο λογο!Μακαρι μα ταχεις ολ αυτα και να πορευεσαι με αγαπη.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο δίκιο έχεις δρομάκι....
Μαζί σου.... Ο Οδυσσέας Ελύτης όμως έλεγε: "γέμισα ρυτίδες για να μείνω λείος". Πόσο ταιριάζει στην περίπτωσή σου...
Votsalo

xaos είπε...

Γειά σου δρομάκι.Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις εσύ καλέ.

dromaki είπε...

faraona μου μακάρι...

βοτσαλάκι μου,
εσύ με ξέρεις πιο καλά απ'όλους στην ζωή μου...

χελωνίτσα χαίρομαι που περπάτησες στο δρομάκι μου και χαίρομαι διπλά γιατί χρησιμοποίησες τη λέξη "ομορφα"

dianathenes είπε...

ΚΑλησπέρα. Η συμφιλίωση με τις πληγές μας ίσως να είναι και στη φύση μας. Δεν έχουμε δει όλοι ζώα ακόμα και θηρία - πιο πολύ από εμάς :)- να γλύφουν τις πληγές τους; Πολλά φτιάχνεις με τα χεράκια σου....και το σπουδαιότερο επισκεύαζεις κιόλας.....

faraona είπε...

Χρονια πολλα σε μια ψυχη που γιορταζει σημερα τα γενεθλια της ψυχης της.Να τη χαιρεσαι!!!!φιλια.

dromaki είπε...

dianathenes ευχαριστώ που μ'επισκεφτήκατε
Τις πληγές τις γλύφουμε,τις λειαίνουμε,ναι συμφιλιωνόμαστε κι αν κατορθώσουμε να τις αγαπήσουμε τότε γινόμαστε τεχνίτες.Τεχνίτες της ζωής.
Μου αρέσει να φτιάχνω πραγματάκια,ν'ασχολούμαι.Αλλοτε τα καταφέρνω περισσότερο άλλοτε λιγότερο αλλά όλα τ'αγαπώ το ίδιο.

dromaki είπε...

faraona μου,
σ'ευχαριστώ.Να την χαίρομαι θέλω.
ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ, με κεφαλαία,όπως σου αρέσει να γράφεις:)))